BarBarossa

Dag 3. Idag kom Patrik in till stan och hämtade upp mig utanför min lägenhet, givetvis alltid i god tid 30 minuter innan bestämt. Efter det for vi österut för att hämta vår käre kollega J.P. Dagens mål var att att hitta en snygg bardisk och en bra arbetsbänk som inte var för mycket pizzeria men ändå höll budgeten.
Körde direkt ut till Bauhaus Hyllinge och måste faktiskt hylla deras sortiment av arbetsbänkar. Fanns allt mellan 99:- till 5999:- fast då sköter bänkskivan bokföringen också. Efter att på ett fyndigt sätt stuvat in skivorna i Patriks bil så for vi ner till Optimera och köpte lite smågrejer som behövdes för att nagla fast grejerna med.



Dagens outfit: Modell Patrik: tuff känga från Håkanssons, jeans Boss från Maxi och innekillejacka R.Lauren från Solo. Modell vagnen: bär ett hyllplan från Bauhaus och rundade skor. Modell Johan: allt från Zgander utom skorna, hemmagjorda.



Johan älskar redan baren och Patrik borrar ett gloryhole med snajpen i gipan.



Framsidan där du ska hänga i sommar! Den skall tapetseras och målas imorgon. Om vi hittar en bra tapetserare då alltså.



Insidan, där vi ska hänga i sommar och ge er service. Hörnan längst bort skall fixas till lite, jag vet. I övrigt gråter jag av lycka. Bara lite el, kassaapparat, isho och en stor Åbrokyl och en blender så vi kan göra Boydes tävlingsdrinkar på löpande band. Foorsta kebabet!


Kommentarer
Postat av: Tina

MIn far ar valdigt duckting i att tapesera eftersom han ar en malare. Ring Bergase Farg o fraga om Krister Zakrzewski.



T

2010-03-12 @ 16:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0